söndag 20 juli 2008

Kalas hos kusinerna på landet :-)

Igår var vi på kalas hos kusinerna! Det var två kusiner (5 & 11 år) och en faster (? år) som firades. Det var hur kul som helst. Alicia fick rida pålle och Benjamin fick nya marker att krypa runt på *lycka*.
Vi grillade och åt jättegott och sen fortsatte vi äta allt möjligt smaskigt, som vanligt :-) Att det regnade, öste ner, hela kvällen gjorde inte så mycket!

Här hemma är det en helt vanlig söndag, lugn och ganska slapp. Vi väntar mest på imorn när svärfar och sambon ska K A K L A vårt kök! Jippi! Längtar jättemycket efter att kunna bli färdig med köket! Saknas fortfarande kakel, pärlspont på väggar, lister i tak och på golv!

4 kommentarer:

Anonym sa...

...vad mysig bilden blev m pållar och kusiner m.fl.
Tack för i går och kul att ni titta nerom idag med..:-)

Cecilia sa...

Åh, jag förstår att Isa njöt och var stolt på hästryggen!! Kul att träffa kusoner och annan släkt!

Anonym sa...

Alicia får snart ta m sina kompisar hit på en titt på pållarna och ridtur om de vill...

sand mellan tårna sa...

Hej.

Tack för besöket inne hos mig. Jag blir jätteglad när nya besökare lämnar ett spår efter sig, för då hittar ju jag tillbaka till er.

Har scrollat lite i din blogg, och hittar några godbitar. Gillar din beskrivning av dig själv, massor av saker du gillar typ choklad, vitt och sånt härligt och du gillar inte glasspinnar och takfläktar!! Skrattade högt!

Välkommen in till mig igen.

Kram L