lördag 26 juni 2010

Midsommar och lite annat smått o gott :-)

Man tror ju knapppt det är sant vilken fin midsommar vi fick! Sol, sol och sol!
Vi drog ner till Valje för att fira rejält med dans och sång och fikakorg. Det är så härligt att sitta där nere vid havet! Men jag blev lite chockad av hur många andra som tänkt samma tanke.... Vi är ju vana vid firande i lite mindre storlek *ler*.
Men det blev sång och dans och kidsen var nöjda! Därefter avslutades eftermiddagen och kvällen i härliga familjens sällskap med underbar sillamiddag och allt annat som hör midsommar till!
Här kommer mina favoritbilder från denna underbara dag!











Lördagen tillbringade vi med Lisa och Sara och alla härliga barn. Lek och stoj, många kloka råd, mycket kaffe, bröllopshysteri, glass, lunch och poolbad. Så underbart!
Och minsann att jag idag har blivt med skåp :-) Lisa har länge haft ett vackert, stort gammalt skåp som hon renoverat och som jag suktat efter...och idag fick jag det! Fråga mig inte hur det gick till, haha, men jag tror det var så att det inte fick plats?! Nu ska jag bara trolla hit det, blink blink darling :-)

Benji fångad i ett dyk idag:




4 kommentarer:

Cecilia sa...

Somriga och helt ljuvliga bilder! Fin midsommarkrans Alicia hade.

Hihi, vad kul med skåpet! Ibland har man tur :-) När ska de gifta sig? Nästa helg??

Vi hörs, så tjejerna får leka, samma sak igen har tänkt på det länge nu. Kramis!!

Helen sa...

Man tror knappt att det är sant - en midsommarafton med solsken:D Härliga

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Vilka fina bilder du har tagit på dina söta ungar! :)

Visst var vi tjusiga i tidningen..eh..! :/

Ha det gott!
Kram Nea

Cakes by Lillan sa...

Halloj, vilka underbara bilder du har på kidsen. Fin midsommarkrans Alicia hade på sitt söta lilla huvud. Vi hörs och ses!!! Du är en riktig hajjare på att ta bilder!!