tisdag 13 maj 2008

Lillemans rum

Nu tror jag att Lillemans rum börjar bli klart! Äntligen! Jag har velat fram och tillbaka men nu får det vara så här. Det är inte helt 100 men det som är kvar måste jag fundera lite på innan jag genomför :-)
Så om ni vill så kommer här en liten titt :-)


Här är Lillemans lilla myshörna! Han älskar att sitta här o plocka med leksaker och titta upp på det stora lövet :-)


Sedär, här fastnade Lilleman på bild :-) Han är väääldigt upptagen med att leka med sin fisk som viftar på rumpan (fenan?) när man drar i snöret = KIKSKRATT
Spana in förra sommarens loppisfynd, min älskade gungstol!


Det här är utsikten från myshörnan :-)


Denna underbara tavlan fick Lilleman i dop-present! Aj lajk :-) Den kommer från Isaform.


Till sist måste jag bara visa den fina mattan lite närmare, den kommer från Micki.

6 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Det blir riktigt fint i lillkillens rum!

Vilket snyggt golv du har bestämmt dig för i köket. Du har god smak kvinna!

Klart som korvspad att Alicia får komma hit på lite poolparty med saft!
Kanske nästa vecka!?

Nu ska jag och Mathilda till stallet..jobbar ju kväll och då är det ett måste innan. Släpper hästarna på bete till helgen, ska bli så skönt!

Ha d gott!
kram

Unknown sa...

nej men vilken cool matta;)!!

Cecilia sa...

ÅH sicket snyggt rum Benji fått! Just den gröna färgen gillar jag skarpt! Där trivs han säkert utmärkt!

Annas hjärtan sa...

Men å vilket fint rum han får! Jag stod i valet och kvalet att göra ett "glatt lekrum" eller ett mer svalt pojkrum till Philip och det blev det sistnämnda, men när jag ser ditt fina rum så ångrar jag mig nästan ;-)

Kul att du gillar kläderna! Båda shortsen kommer från H&M och den randiga tröjan med gröna sömmar är en fix från lindex och pikétröjan (som är i vanligt material) är en sån där ta 3 för 2 från Lindex. Dock är jag osäker på om din lilleman är för liten, det är storlek 86 på alltihop... Jag brukar göra så att jag köper nåt fint om jag hittar det, även om det är ett år kvar tills han kan ha det, för på pojkfronten vet man aldrig hur det ser ut... Aj häjt brunt, så ska man gardera sig från höstens fulfärger så måste man vara ute i god tid!

Vad majsigt med utlandssemester, var bär det av? Vi sticker till Mallis i sommar, jag och m är gifta där och storasyster är döpt där så nu ska lillebrorsan döpas i 40 graders värme och med dubbla dopklänningar...

Ha en bra dag! Kramkram!

ps. Vet du nån affär som saluför märket name it? Jag har sett en så fin jacka därifrån, en turkos förstås... Igår fick jag hem anoraken från miny mo som jag beställt från Danmark, sååå fin! Nu är jag på jakt efter en skaljacka från Polarn, de hade den för ett tag sen, typiskt mig att sitta och ringa runt och jaga... Ds

Anonym sa...

Hej!
Vad fint hans rum blivit! Du är SÅ duktig på att inreda! Ska genast visa Joel hans rum så han vet vilken färg jag menar till hans rum...
Nu är det verkligen nära tills vi åker!!! Ska bli SÅ skönt!!! Dock lite orolig över att lämna Kefir mitt i fölningen...Kram Åsa

Helen sa...

Vilket fint pojkrum. LIte extra kul att ta del av då jag själv håller på med pojkrum just nu.