tisdag 29 april 2008

VILL HA, VILL HA, VILL HA!

Allt detta kan få flytta in till mig, alldeles gratis dessutom :-)



- Ett härligt nytt durkslag med lite vintage stuk.
- En söt förvaringsask till Sessan, kanske för kexen när vi ska fika ute?
- Marimekko-glas, alltid lika fräscha!
- Åhh så fin lampa! Lyxig taklampa från Koziol. Finns säkert en plats här för den...
- Supersött 3-våningsfat som passar perfekt för godis, choklad och småkakor! ME LIKE!
- En snygg brödburk att förvara våra bröd i, just nu ligger det brödpåsar överallt...OCH locket är en skärbräda!
- En tårta till min lilla Sessa! "Serveras på rund bricka, 6 stycken bitar och en kniv. Fruktdekorationerna och gräddklicken går att ta bort och flytta. Bitarna kan delas och sättas ihop igen med hjälp av kardborrfäste." Perfekt för alla våra kaffekalas på hennes rum!
- Denna bara MÅSTE jag ha! Tänk vad livet blir lättare :-) En äppeldelare som fixar finfina äppelklyftor SAMTIDIGT som kärnhuset tas bort!!! WOW!
- Till sist en söt liten brödkorg för bröd, bullar eller kex. Eller för alltihopa :-)

Bilder från Favoritsaker

2 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Hej du!

Vad trevlig din blogg är! Men att kameran "tagit slut"!?! Dumma grejer!

Det är väl klart att du får lägga till mig i din lista. Jag blir bara glad!

Då är det loppis dags på torsdag. Jag tycker att det ska bli så kul. Nu e det jag som måste skaffa barnvakt. Mange ska tydligen jobba. Men det ordnar sig!

Nu kallar jobbet..

MammasRussin sa...

He he trevlig vet jag inte om min blogg är. Men det är ganska kul :-)
YES loppis imorn! Hörs sen idag, o barnvakt MÅSTE du fixa!!