måndag 13 juli 2009

Kakor, bakelser, kokostoppar, dammsugare......

Idag invigdes mitt kakfatsfynd med smaskiga muffins! Vad sägs om Muffins med vanilj, kokos och vanilj?



Jag måste visa dessa härliga underbara bakelser, kokostoppar, muffins och dammsugare! Hemmavirkade! Det visade sig att en tjej i grannkvarteret var hur duktig som helst på detta och hade en hel "meny" att välja och vraka i! Väldigt roligt att leka med så här fina kakor tycker barnen! Känns som om vi kommer dricka litervis med kaffe här hemma närmsta tiden :-)




5 kommentarer:

Nea sa...

Hej du!
Vilka fina "kakor"! Kan tänka mig att dom är toppen för figuren! :))
Kostade dom mkt?

Vilken fin kamera ni har köpt! Jag är oxå ute och tittar lite efter systemkamer. Vart köpte ni er och för hur mkt? Nyfiken!

Är lediga ons och tors..provar ringa dig då för nu måste jag få träffa er snart! :)

Kram Nea

Annas hjärtan sa...

Men å vilka fina! Får man fråga vad de kostar? Jag har en del till Thilda men saknar rulltårta, muffins och den där söta bakelsen i mitten.

Hoppas allt är bra, kram!

Cecilia sa...

Wow!!! Ge mig nummer eller nåt så jag kan kontakta henne. Roligt att ge bort som present ju :-) Tyvätt känns det som att vi har ett pressat schema denna vecka, så vi får sikta på nästa vecka istället.
Kramis

MammasRussin sa...

Tjejer, jag mailar er kakmenyn så får ni beställa lite smaskiga kakor :-) Sjuukt billigt för hon måste lagt ner mkt tid på detta....

HUSnrNIO sa...

Både ser ut och låter gott:P