torsdag 16 juli 2009

Sugen på en gratis fotobok?

Se hit alla bloggare! Fujifilm delar ut gratis fotoböcker till oss!
Missa inte detta! Jag ska såklart vara med! Jag har länge tänkt göra en fotobok men inte riktigt blivit färdig. Såklart hade jag tänkt mig varsin till bägge barnen, och detta är ju en bit på vägen! Ska bli jättekul att välja ut alla favvo-foto och få dem i en lyxig BOK! Jag kan tänka mig hur himla uppskattat detta kommer bli av barnen! Och ett minne för livet av alla de där älskade fotona! Det enda du behöver göra för att ta del av erbjudandet är att blogga (i en öppen blogg) 100 ord om fotoboken och sen gå in här.





1 kommentar:

nea i det gula huset sa...

Det där låter intressant! :)
Jag har ju inte varit så duktig som du och scrapat en bok åt min lilla tös så det här hade kanske varit ett alternativ! :)

Kram kram