lördag 12 september 2009

Sno stilen!

Jag gillar skarpt att bli inspirerad av dyra, fina grejer, som man kan pimpa om lite till sitt eget....
Jag har lääänge gillat textade brädor och äntligen fick jag tummen ur att texta lite själv.


Klicka på bilden för större


Såååå den övre bilden är min lilla träbräda och den undre kostar ca 400 mer pickadollars och är från Cosas.
Detta var riktigt kul! Nu måste jag måla fler brädor och komma på mer fina saker att texta! Några förslag?

Nu blir det lite lördagsmys i soffan innan nattpasset sätter igång (Lilleman har feber och höstblåsor...i munnen! Stackars...det blir helt klart ännu en lång natt!)

6 kommentarer:

♥ Nina ♥ sa...

Har själv tänkt samma tanke, plankan är klar, men ja .. har inte kommit längre =) Textade du på frihand? Eller använde nån font? Letar font som liknar jag ... tips?

Annas hjärtan sa...

Vad duktig du är! Kanske blir beställningar på den där? Kramkram!

Cecilia sa...

Usch och FY för blåsor i munnen! Hoppas han sovit bättre nu.
Linnea visade en bräda hon gjort o skrivit välkommen på, den va så fin precis som din! Fast jag kan inte ladda ner den stilen jag vill ha. Går säkert, bara jag som är trög!
Du som varit på prylmarknaden flera ggr i folkets hus. Var tror du är bäst att stå o sälja?

NyaHuset sa...

...vilken tur att ni inte cyklade ner..gissa om man var frustrerad! aHHHH!... såå helgen är räddad! och det här med "sno stilen" Jag skall också göra det..fast du skall narturligtvis hjälpa mig!!! hihihi..Har en text som du skall skriva på canvans..kram kram kram

Anna sa...

Mycket tjusigt Martina!! När ska du skriva skyltar till mig? :P!
Trevlig helg på dig!

Anna sa...

Åh jag GILLAR den vita kungakronan du har på bild här...vart har du hittat den godbiten??
Ha en trevlig fredagskväll!
Kram
Anna