torsdag 1 oktober 2009

Trasselhjärtan och stämplade smycken!

Om ni undrar vad jag gjort senaste tiden ska ni snart få se...Jag har fastnat i en ny liten hobby som jag övat flitigt på! Nämligen att stämpla egna personliga smycken! Det är så fint att ha en liten text eller ett speciellt datum runt halsen tycker jag!
Och visst är de små trasselhjärtanen fiiina?!
Och jag delar gärna med mig, med valfri stämpling såklart, om någon är intresserad! Kika längre ner för mer info :-) Kanske till dig själv eller någon du tycker om?!
Enjoy!

















8 kommentarer:

Anonym sa...

Äääääntligen!!!!!
kanon att du verkligen gör det!
Ska genast fundera på vad jag vill ha stämplat...

Superfint alltihop..

Ha en skön helg!
Kraaam

miamamman sa...

Min beställning ligger i mailen till dig, men sschhhyyy... det ska bli presenter !
Dom är superfina !
Kram Mia

Cecilia sa...

Det här får vi nog verkligen fundera över!!!! :-) Jag har ändå sen Alice föddes skullat köpa ett halsband med deras namn ingraverat.
Tack för ditt mail!

Cecilia sa...

Ja du..2014 kör vi igen...fy vad jag är mesig!

NyaHuset sa...

...blir beställning på tisdag! tag med dig allt vetja ;-) gör det här..looooovar alla girlsen köper!
kraaaaaaaaaam

Helen sa...

Oj vilka fina personliga saker du gör. Måste vara svårt att stämpla i smyckena!

Jennie sa...

Men oj!! Var har du hittat mer tid??!! Åååh vad fint!! Vad härligt att du ser till att göra ngt mer kreativt!! Återkommer med beställning :) KRAM

Anna sa...

ÅÅååååh!! Så FINA grejor Martina!!!
Nu måste jag ju fundera på vad jag vill köpa av dig :D
Kram
Anna