måndag 7 december 2009

Prickiga vingar



Jag kom ju på att jag glömt visa Alicias härliga prickiga vingarna! Samma fina prickiga tyg som gardinerna! Synd att varenda bild man tar nuförtiden blir i mörker....Men det är ju bara mörkt mest hela tiden!

Hemma hos oss är Benjamin fortfarande febrig :-( Han fick ju sin vaccinationsspruta till sist och jag vet minsann inte om det fortfarande är den han reagerar på (fick den i onsdags). Alicia har haft en egen-dag hos mormor och var själaglad för det!
Pappi har haft migrän och mamma har jobbat och slitit för att sedan storhandla och därefter gå på föräldrautbildning och nu damp jag precis ner i soffan :-) De sista julklapparna är tänkta att bli hemklickade och en julfika med tjejerna ska planeras in (totalt omöjligt att få in en dag som passa alla). Just det sen ska helgens barnkalas planeras och tvättstugan ska blåsas på allt innehåll (hantverkarna kommer nästa vecka då ska Pappa C har rivit ner våttapeter o golv....tror jag/vi skjuter på det problemet till imorgon)

1 kommentar:

Cecilia sa...

Oj...ni (C) har att göra. Sånt är karljobb!! Det är såå skönt när renoveringar är färdiga så man slipper leva uppochner..typ.

Jättesöta vingar:-) Ser att Alicia ändrat sängen från där hon hade den innan. Ska bli kul att kalasa på lördag. Som jag sa så kan vi inte stanna mer än till 14 ca för sen ska vi vidare på julfest.
Ses!
Kramis