onsdag 27 januari 2010

Lite nostalgi

Jag satt och bläddrade bland gamla foton på datorn och blev helt plötsligt väldigt nostalgisk....
För ganska precis 2 år sedan så döptes lille Per Malte Benjamin Carlsson. SÅ liten han var!

Detta var ett scrappat tack-för-uppvaktningen-kort som jag nu tog bort själva tack-texten på så det blev lite tomt i hörnet ser jag!

Jag grävde djupt bland digitala scrapparna, på den gamla goda tiden hade man ju tid med sånt, och hittade världens sötaste prinsessa!
Hmmm ser att scrap-tekniken inte var den bästa för 4 år sen....Men fin bild iaf!



5 kommentarer:

Helen sa...

Jag tycker både kortet och den digiscrappade lo:n var fina! Det är en speciell känsla när man råkar springa på de där bilderna som man tog för så längesen på sina barn. Ofattbart att tiden rusar som den gör... Ha en bra morgondag. Kram

Anonym sa...

Ja jisses så fort tiden går..man hinner inte med sina egna barns utveckling och era ska ju vara "små" för alltid..eftersom dem är minstingarna i familjen;-)

Ja tänk i sommar har jag en tonåring :-O
..älskar att titta på gamla foton från när barnen var små...tur man tog så mkt kort och kan återuppleva dem som små igen för ett tag:-)

Kram Åsa

Cecilia sa...

Hej! Jag förstår att du blev nostalgisk med dom bilderna!!! :-) Det är så mysigt att sitta o kolla igenom gamla foton på barnen då man har en stund över.
Vi får ta tag i lekdejten! Månd, tisd o fredags em passar oss bäst.

nea i det gula huset sa...

Hej där!
Söta små ungar du har! :)
Så du menar alltså att tekniken inte var så bra för fyra år sen! Jahaaa..! Jag tycker dom e fina båda! :)

Har kollat mitt schema..jobbar mycket nästa vecka! E hemma efter 16 mån-ons och jobbar kväll på torsdag. På fredag bär det nog av till mamma!
Nästa vecka igen..har ni tid då?

Kramar

miamamman sa...

Så fina dom är, det är på barnen man ser att tiden går och att den går väldigt fort... Tänkte på det i morse när jag släppte av barnen utanför skolan, där lufsar dom iväg och har stenkoll på var dom ska ta vägen, hur schemat ser ut och hur dagen är upplagd och jag som tycker dom är små ännu - på något vis !