söndag 22 mars 2009

Grrrrrr!

Hej å hå vad tiden går när man har kul :-)
Ser att mitt förra inlägg var väldigt gammalt...Men bättre med bloggkvalité än kvantitet ;-)

Idag har vi varit och hälsat på världens sötaste lille Alfred! Den sötaste bebisen jag sett! Jag har glömt hur små de små liven är!

Alicia passade på att bli ett sött litet lejon igår när vi var på en liten familjeutflykt på den där stora hamburgerkedjan. Det var spännande att bli sminkad, med riktigt smink som mamma :-) och lite kittligt!



Benjamin har blivit ett väldigt socialt litet barn som ska vinka på alla och säga "ej ej", det är väldigt spännande när man är bland mycket folk. Vänder man sig om har plötsligt Lilleman sällskap av någon som nappat på att småprata lite med en söt liten 1,5 årig kille. Det blir kanske inte så mycket samtal mer än titta, paaaapppaaa, brrrrr och eventuellt lite mer vinkande. Men ändå, äldre tanter brukar smälta :-)

Nu ska jag kolla lite TV och poppa lite popcorn och bara rela-la-laxa för första gången idag. (Uppstigning 5:30, frulle med frallebullar, slå in presenter, göra kort, packa väskor, åka iväg 45 min bilfärd till Ingemansland o hälsa på bebis, hem igen, laga mat, diska o städa/sanera kök, fikabesök Valter o Tyra + föräldrar, tvätta, sortera stryktvätt, laga veckans lunchlådor till jobbet, fixa kvällsfika, natta barn, fixa med foton, blogga! Det var vår dag det!)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så sött lejon:)

Cecilia sa...

Ursäkta mig kära vän, men hur sjutton hann du göra allt det där på EN dag??? Jag blev så förvånad att petra o dom bor i Lönsboda, jag trodde ju hon bodde här i Bmölla...men där ser man.
Vilket sött lejon Alicia är!