torsdag 12 mars 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Haha.. Det blev "Barnens första bok" och där står Vovven glad, vov vov

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En pläd i soffan!

3. Vad såg du senast på TV?
Så illa tvungen att se på Hockey, Hv71 - Timrå, 2-1 till HV

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21.30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ja det är ju den där hockeymatchen då

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Cyklade hem från jobbet

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Min käre väns blogg, såg en söt liten prinsessa som heter Alice :-)

8. Vad har du på dig?
Svart top och mysbrallor!

9. Drömde du något inatt?
Ja det gjorde jag faktiskt. Men om vad kan jag inte komma på.

10. När skrattade du senast?
För 5 minuter sedan när jag berättade för C om en rolig sak som hände på jobbet :-D

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fotografier på mina fina barn, tavla som min morfar målat och några ljusstakar

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Inte vad jag kan komma på, tycker det händer konstiga saker dagligen annars :-)

13. Vilken var den senaste filmen du såg?
Var t.om tvungen att fråga sambon för kunde inte komma på detta, men jag tror det var Maid of honour. Önskar verkligen att jag skulle kunna säga "Män som hatar kvinnor", men den filmen blir väl i DVD-format :-(

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Jag skulle nog inte köpa något det första jag gör utan överraska alla nära och kära med att sätta in lite pengar på deras konton, tänk att se deras reaktioner :-)
Okej då sen hade jag nog rivit vårt hus och byggt ett helt nytt på vår tomt. Och en platt-TV till sambon.

15-16. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Barnen mina har redan namn, Emmy Lily Alicia och Per Malte Benjamin.

17.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
ALDRIG I LIVET, är en riktig hemmakatt!

18. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Nea i det gula huset, Annas Hjärtan, Clarasmamma, Shettismamman


3 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

He he..en utmaning! Tja..det är väl bara att ta tag i det då! :)

Kram Nea

Cecilia sa...

MARTINA! Du måste vara tankeläsare:-)

Anonym sa...

så där då var min klar:-D