måndag 8 december 2008

En sån här fin glasklocka fick jag i födelsedagspresent!


Bild: Privat

Jag har länge velat ha en sådan, så jag blev så glad! Den ska fyllas med frukt, kakor och allt möjligt så småningom! Och kanske lite Leila-cupcakes :-) Jag fick hennes underbara bok också och där i hade de kakor och annat under glasklockor på var och varannan sida tycker jag. Den boken har jag redan bläddrat fram och tillbaka i flera gånger! Var ska man börja lixom?!


Bild lånad från MatOchNjutning

1 kommentar:

Cecilia sa...

SÅ tjusig! Apropå den kokboken så såg jag att de säljer den på maxi nu i veckan och jag tror jag ska önska mig den av tomten om du nu säger att den är så bra :-)
Vi ses gärna den 15/12 men jag hör av mig. Det är ju iofs dagen efter alicias kalas, men oftast så hinner man inte sitta ner och prata så mycket då.