fredag 5 december 2008

Kalasstök

Hemma hos oss på nr 27 så stökas det och städas och jaaaaa det är fullt upp. Imorron är det nämligen 3-, 29- och 30-års kalas här hos oss. Här slår vi ihop så många kalas vi kan :-) Vi fyller så tätt så det hade varit löjligt att ha 3 olika!
På menyn står smörgåstårta och Pinocciotårta med hallon. Mmmmmm!!!

Precis nu satte jag mig ner i soffan för första gången idag! Men inte för att vila, tro inte det ;-) Nädå jag bloggar, formaterar om min bärbara dator som havererat, skickar tävlingsfoto till en väns blogg, knaprar lite Geisha, får iväg lite mail, tvättmaskinen är klar = upp o springa, kollar på en film emellanåt som står på, klickar hem världens bästa julklapp till min pappa, kom på att jag måste ladda kamerabatterier till imorn (upp o springa igen), tjatar lite med sambon, sms:ar lite, har lite roliga diskussioner på MSN.....Det här med många bollar i luften, hänger det samman med att man är mamma??? Helt ärligt så är det inte ofta jag bara sitter rakt upp och ner och tex bara tittar på en film. Eller BARA läser en tidning. Det är alltid annat som man måste göra samtidigt.
Nu ska jag fixa det sista på min lilla darling (bärbara datorn) sen kalasstöka lite till!


Detta vet jag att vår 3-åring kommer att få imorn! Helt perfekt till en liten fikatjej!

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Vilken söt liten fikaservis, den kommer A att gilla massor!
Kram o ha en trevlig lördag!

Jennie sa...

Hallo!
Tänkte på dej många ggr igårkväll när du inte var inloggad Alls på en helkväll!! Jag försöker skicka lite avslappnadtrivsel o njutning bara till dej, o hoppas att ni alla känner er nöjda idag! Det e ju skoj med kalas, men balansgången ärknepig, jur gör man för att "hinna jnuta"? :) Här vet jag ännu inte vad d ska bli ikväll, vi får väl se, kram på dej Jennie

Britt sa...

Hej!
Vilken fin blogg och fina bilder!
Dockservisen är ju underbar!!

Britt

Lilla huset på prärien sa...

Hej! Tack för din söta kommentar - hoppas att ni hade ett jättebra kalas :)

Vi hade också kalas i helgen, nu känner jag mig otroligt trött. Ändå gick jag och lade mig tidigt igår... Ha en bra vecka!

/ Jenny