söndag 25 januari 2009

Guns N´Roses & Kanelbullar

För sådär 17 år sedan så var mina stora idoler Guns N´Roses, de är bra än idag såklart :-) Jag surfade på en superfin tröja till Benjamin med Guns N´Roses-tryck på.....jag smälte.....behövde inte ens mer än visa tröjan för sambon....SÅKLART jag klickade hem den! Åhhhhh "Sweet child of mine" står det på! WIIIIHHH!

Och eftersom vi är väldigt jämställda i detta hemmet ;-) så ska ju såklart Alicia åxå få något nytt och fint :-D
Jag hittade den där klänningen med stort K! Till vår lilla fikaprinsessa blev det en rosa klänning med kanelbullar på! Alicia äääälskar bullar! Den klickades hem direkt den åxå.


Klänningbild lånad från Sobea
Guns N´Roseströjbilden lånad från CDON


Idag har vi fyndat på prylmarknad! Eftersom bägge kidsen är helt galna i böcker så är det perfekt att köpa på sig sådana när det billigt!
Eller vad sägs om 10 böcker och ett pussel för 60 kronor?! Helt ok tycker jag :-) Då var det böcker som till exempel Madicken, Pettson och Findus och en ABC-bok som vår sockertopp redan kallar sin Älsklingsbok! Ja och så var det ju två till mig åxå :-)



Ni missade väl inte Mia och Klara på svt1 nu ikväll? Vilka goa tjejer, helt min humor ha ha!

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Vilken klänning!!! Jag smälte direkt. Det är så kul när man hittar lite annorlunda kläder :-)

Annas hjärtan sa...

Vilken cool klänning! Och tröjan gillar jag ju, P hade bodyn när han var mindre (hade jag kort på bloggen tro? Jag tror baske mej det!) I nyaste numret av Mama fanns en skitcool bild på en tjej i chockrosa tröja med puffärm och Gnr-tryck, så jag ska försöka mig på att göra en egen sån (!) Bild kommer på bloggen om den blir vettig! :-) Kram!

Helen sa...

Vilken härlig och passande klänning:)