tisdag 20 januari 2009

Pyssel

Lite pyssel som jag håller på med just nu är ett fotoalbum.....
Inte ett helt vanligt fotoalbum utan ett album med det där lilla extra i. Massa foton, vanlig scrapping, digital scrapping och allt detta blandat och varvat med härliga berättelser! Ett sådant album har jag gjort till Alicia och nu ska ju Benjamin ha ett likadant förstås! Vilken tur att jag begränsat detta från födsel till 1-årsdag....Det är redan värt allt slit, för Alicia älskar att titta i boken om henne själv när hon var bebis! Men det tar TID! Men nu är det nära! Jag är minsann snart färdig med Benjamins också! Jag har haft detta i huvudet nu i över ett år och har som mål att detta ska vara klart tills dess att jag börjar jobba. För detta kommer jag inte ha ork eller tid med sen....
Här är små glimtar från Alicias album: (för större bild, klicka nedan!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den är ju SUPERFIN!!! den måste jag få titta i in real life sen..

Så kul att få ett sånt fint minne...

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Jag har ju tittat i den live och den är verkligen underbar. Önskar så att jag var duktigare på att göra sånna saker och sen önskar jag att alla bilder vi tog på Mathilda dom första 3 månaderna inte skulle vara borta! :(

Nu får jag jobba vidare!
Kram Nea

Annas hjärtan sa...

Åå vad fint, vad duktig du är! Kan du inte göra ett åt mina barn också :-) Kram!