torsdag 21 maj 2009

Dot dot

Jag tycker det var dax för lite inredning på bloggen. Tyvärr hinns detta ju inte med lika mycket längre, föräldraledigheten tog slut och ett jobb kom ivägen, men nu minsann har det donats lite i det Russinska hemmet :-)

Och det blev hur prickigt som helst!
Äntligen har jag klickat hem prickigt tyg som jag finally sytt gardiner av och fått upp på Lill-skruttans rum. Prickigt är så sött! Alicia nöjd, mamma nöjd.



Sen blev det en prickig vaxduk på köksbordet! Varför har jag inte tidigare upptäckt hur himla bra det är med vaxduk??!! Bara att torka av hur lätt som helst. Jag är helnöjd. Prickigt blev det men väldigt somrigt och man blir glad varje gång man kommer in i köket!



Och till sist en liten prickig tjej! Söt som havregröt som pappa C brukar säga :-)





4 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag gillade verkligen gardinen! Jättefin och jag förstår att Alicia är nöjd, det ska du oxå vara :-)
Var köptes vaxduken? Jag letar fortfarande efter en fin, men lyckas inte hitta "den".
Du var inte på loppis idag va? Såg dig inte..
Vad fin Alicia är i det prickiga. Tycker jag känner igen kjolen..

Nea sa...

Vad fina prickar du har införskaffat! Gillar oxå prickigt men har inte det ännu här!

Var du på loppisen igår? I was! :) He he..

Kram Nea

Annas hjärtan sa...

Jag gillar också prickigt, haha, vi har som vi tidigare konstaterat ganska lika smak! Vilken söt gardin, och så gillade jag jeanskjolen också, var har du hittat dem? Jag vet att det finns rosaprickigt tyg på panduro men det hänger ju på nyanser också, inte alla man gillar. Kram!

Jennie sa...

Himmel vad stor hon blivit, kommer inte känna igen er när ni kmmer...