lördag 16 maj 2009

Lite nytt pynt hemma :-)

Vad gör man när man har lite tid över och väntar på ESC på TV....Jo man slänger in lite bilder på sina nya fina grejer :-D












Om det är någon som undrar varför fågelbadet är tomt på vatten så finns det en förklaring....Vi brukar ha nån centimeter vatten däri men sedan förra veckan så har vi inte det längre. Lite synd för det är så roligt att se fåglarna bada och igelkottarna dricka. MEN har man en Benji så går det inte. Att stå där och plaska är det roligaste som finns. Droppen var när han en kväll förra veckan, nybadad, rymde ut från vår sovrumsdörr, detta hände på 2 obevakade minuter, och satte sig i fågelbadet och plaskade. Nybadad, med pyamas och snutte satt han däri och hade SKITROLIGT. Plaskade och skrattade. Men mamma gick bananas och sen dess är det alltså inget vatten häri.


4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men snälla nån...han har ju hittat den perfekta swimingpoolen!!!

Kram Maud

Annas hjärtan sa...

Vilka fina saker du köpt och vilken toppenfin ram du har till bilderna *avis*
...om jag frågar snällt?...please? *blink* Det är samma sak här, angående vattnet, P är också helt hopplös. Jag tror aldrig ens att T noterade att det var vatten i vår lilla damm när hon var lika gammal som han faktiskt, men P känner till alla hemliga ställen ;-) Kramkram!

nea i det gula huset sa...

Ha ha ha..kan förstå din känsla, men nu när jag läser om Benji´s upptåg kan jag bara skratta! :)

Sitter här och funderar på om jag ska åka och rida eller baka en rabarberpaj! Klurigt det där! :)
Det lutar åt en paj..tror jag!

Bamsekram!

HUSnrNIO sa...

Tack för länktipset! Vad mkt fint du har tillfört hemmet. Ha en trevlig kväll.