måndag 22 september 2008

Benjamin har ordet

Nu har jag haft 1-årskalas! Det bara vällde in massa släkt i vårt hus. Och alla mina kusiner kom på samma gång! Helt plötsligt satt jag i en stor hög med massa paketer! Stora och små paket i alla färger! Fast allra bäst var nog alla SNÖRE som satt på. Väldigt tuggvänliga och jättegott att dra mellan tänderna.



Jag fick ett jättefint halsband i silver, "Krokodilen i bilen" (jag o syrran älskar den sången så ett sånt halsband var suuupersnyggt). En rolig polisbil som kör iväg när jag trycker på gubben som sitter i fick jag också. Sen fick jag en jätterolig bilbana, svårt att förklara men den ser ut så här. Idag har jag lärt mig att köra bilarna själv i den där banan. WIIIIH vad kul det är! Sen fick jag en till bil och sen tuffa jeans och en tröja. Jag fick stora byggklossar som syrran OCKSÅ älskar att bygga med. Vi har bråkat hela eftermiddagen om dessa....till slut fick mamma plocka undan dem. Dumma mamma. Vad är det för fel med att Isa bygger och jag river?!
Sen fick jag en riktigt grann turkos cykelhjälm, nu ska jag äntligen få följa med mamma och Isa! Sen fick jag tre stycken turkosa små "res"-väskor med en dinosaurie på. De ska få stå på en fin hylla i mitt rum säger mamma. Tills jag blir större.
Och en bok också blev det med massa BILAR i! Brrrrrr
Sen blev det lite att sätta in på sparkontot också, det är bra det.
Jag hade en bra 1-årsdag! Tack alla som kom och tack för alla fina presenter!
Hmmmmm undra vad jag får av mamma, pappa och Alicia på min riktiga födelsedag om en vecka?!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Åh milda makter vilka fina foton! Han klär väldigt bra i sin nya fina tröja :-) Kul att se bilder på pappi oxå! (Hur går det med vattnet) Står stilla här...

Vilka BRA presenter han fick.
Jag tänkte vi kunde cykla tillsammans till cirkusen eller om vi kör så får vi ses utanför. Vet du fler som ska dit?
Tack för gullig kommentar i bloggen :-)
Mina auktioner är nu uppe i 1450kr. Jag blir ju rik på detta. Fattar inte att folk kan ge 50 kr för fläckiga meanditröjor!!! Men jag tackar...
Ses!