torsdag 18 september 2008

Cosa Cosa

Här kommer lite fönstershopping!
Denna gången från en butik med supervackra saker... Cosas



VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA

Hi hi vilka läckra grytlappar va??!! Nu fick man en massa ideér på text man kan brodera på gamla grytlappar :-)

Spets som ska sitta på mina hyllkanter inne i köksskåpen, åhh så fint! Tänk vad gulligt att se varje gång man öppnar en lucka!

Lite fina ljuslyktor kan man aldrig få för många av....

Och PRICKIGA färgglada kökshanddukar! ME LÖÖÖÖV :-) Allt som piggar upp i kommande höstmörkret är mycket välkommet hitåt ;-)

1 kommentar:

Cecilia sa...

Snygga prylar, JA! jag gillade mest de prickiga dickhanddukarna! Jag älskar prickigt..och randigt på barnkläder! Och rutiga sängkläder..förlåt, nu traggar jag. jag väntar på att få middag i detta huset, så jag har lite lågt blodsocker eller nåt.

Förresten har vi köpt cirkusbiljetter i veckan :-) Så nu kan vi gå ihop!
Ha en trevlig helg!