lördag 20 september 2008

Kalas stök ♥

Idag är det 1-årskalas för vår lille prins! Alldeles yrvaken är han just nu och vi andra hann under tiden göra klart alla 7 pajerna (tacopajer och skinkpajer, sluuurp), göra klart 2 gräddtårtor, städa och duka! So far so good. Syrran sover fortfarande (gäller att ladda när alla kusinerna ska komma.....)
Jag testade en ny tårtfyllning som ska bli spännande, det får bära eller brista hi hi. Men visst låter mosade bananer mixat med mosade Plopp inte heeeelt fel?

♥ 1 litet ljus i tårtan ♥

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Puh!! Jag blev genast nervös och trodde Benji fyller år på måndag, men insåg snabbt att det ju faktiskt är nästa måndag igen!
Men så kul med kalas för honom. Undrar hur han reagerar över all uppständelse? Och paketen..? Du får berätta efter helgen.
Min käre sambo håller på med vattnet. Jag undrar bara när, eller om, han nånsin blir klar? Men jag ser ju från fönstret hur de sliter..
Hoppas kalaset går enligt planerna och benji blir supernöjd! Den där tårtan...ja, du vet nog hur sugen jag blev nu..*gaah*

nea i det gula huset sa...

Hej du!

Vilken fin tårta du har gjort! Den ser supergod ut och hur blev det med fyllningen?? Det lät smaskigt iaf!
Dina dukningar är alltid lika fina och påhittiga. Snyggt och stilrent!

Gillade Benjamin att ha kalas?
Och vad tyckte Alicia om att det var Benji som fick paketer?

Hoppas det är bättre med skallen!?
Jag är ledig imorgon så jag tror att jag ska försöka få tag på dig då!

Kram kram..

Anonym sa...

Tack för senast!
Jag kan bara säga att tårtan o fyllningen var SÅ smarrig!!!

Benji såg verkligen överväldigad ut m alla presenter som välde in..

Det är ju bra att dem tränar sig i att turas om med sakerna nu när det börjar närma sig "dagis" för båda ;-)

har du ångrat dig om morgondagen så finns fortfarande plats i bilen:-) bara hör av dig...
kramkram