tisdag 30 september 2008

Lillemans ettårsdag ♥

Igår 29 september var det E T T år sedan han kom till oss! Våran Malte (som han hette första veckorna) som blev vår Benjamin. Jag blir alltid lite extra nostalgisk när barnen fyller år och igår var nog inget undantag alls!

Well, well jag ska inte bli mer djup än så här. Fel forum ;-)
En bild säger väl mer än tusen ord så här kommer mina små guldkorn ♥



Tiiiidigt på morgonen blev det paket på sängen! Såklart! Det blev en limegrön dagisryggsäck med monster på, en bilbana, kläder och en bok som SysterYster slagit in så fint!


Efter favvo-frukosten (Musli-gröt, kiwi och leverpastejmacka) var det familjecykeltur! Med nya hjälmen! Mycket poppis :-)


Alicia och mamma bakade negerbollar till eftermiddagsfikat. Benji tvingade i sig en, med många roliga grimaser :-) Behöver jag säga att det räckte med en!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötnos han är, lillema!!!! Han var grymt lik sin pappa med grimasen över negerbollarna!!!
Såg ut som när brossan åt chokladpudding som liten ;-)

Cecilia sa...

Jag ser här ovan att det verkar va lite genetiskt med chokladbollen...;-) Det som är så gott! Fantastiskt barnsligt gott e det. Fast Clara gillar inte heller det, fattar inte!

Han såg så nöjd ut i sängen över sina presenter.

Ja du, vi har ett dilemma här hemma med kläderna. Men sen har vi 3-4 åringar på jobbet som inte heller kan klä sig så bra och då hjälper jag hellre dem än att de ska stå o känna sig misslyckade varje gång.

Vi ses gärna 13:e!! Vill ni komma får ni gärna göra det. Vi kan bestämma mer längre fram.

Jag använder md´s produkter som jag köper på hälsa&helhet i kstad. BRA! De är medicinska eller vad man ska säga.

Åh snart kommer Leanne så ska vi köra in till stan o käka :-) Så gott det ska bli!
KRAAM!