måndag 15 september 2008

Me and my Bobby :-)

Idag kom vi på att vi faktiskt har en Bobby Car stående i garaget som inte använts på ett tag, var väl ett år sedan Alicia tyckte att hon var för stor för sin lille Bobby. Den gillade förstås Benjamin hur mycket som helst! Brrrrr låter Lilleman när han ser den och att kliva upp och sen stå upp på den är ju allra roligast, och farligast.


Snygga långfillingar va :-) Vi har precis varit ute o härjat i trädgården....

Idag har vi haft en mysig förmiddag med Clara och Casper! Lekt, fikat och sen cyklat en lååång runda! De två tjejerna är så söta när de far runt med sina små cyklar. Idag lärde vi nog oss lite trafikvett åxå tror jag ;-) Gäller ju att bromsa, styra och kika försiktigt fram bakom cykelvägsknutarna.

3 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Hej du!

Hur är det med huvudvärken? Hoppas du slipper den för det är ju inte kul..jag vet!

Vad kul att Benjamin blev så glad för Bobby! Vad han har blivit stor snabbt eller är det att jag inte hinner med?!

Får ta och träffas någondag snart!
Kram Nea

Anonym sa...

Ojdå det lät som en lärorik dag i dag då!
Hoppas de inte skada sig på cyklarna...:-)

goa Benjamin, han har vuxit alldeles för fort, hinner ju inte med.
ser framemot att ses snart..
Kramkram

Cecilia sa...

Jag tycker om när föräldrar är pedagogiska!
Vilken fin tröja Benji har på sig. Molokläder går för alldeles för mycket på tradera eller är jag för snål?