torsdag 26 februari 2009

Prickigt och stora saker på gång....



Love at first sight :-)
Hittade dessa i senaste Rusta-reklamen i morse och föll direkt! Visst är de fiiina?!

Här hemma är det en helt vanlig torsdag. En ganska lugn torsdag faktiskt. Jobbat, kommit hem till familjen, ätit middag, myst o lekt med gullungarna, badat dem o nu sussar de gott :-)
Och imorn är det fredag igen! I snart 2 veckor har jag jobbat. Hej o hå vad länge :-) Chocken har lagt sig. Barnen har det så bra på dagis. En hel helg framför oss! Wiiih!
Jag går runt och är lite smånervös hela tiden....det är stora grejer på gång....2 nära vänner ska minsann ha bebisar...närsom! Den ena på övertid t.om! Jag väntar och blir extra nervig såfort ett sms kommer... Tänk 2 helt nya små liv som väntar på att få titta ut!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Skulle bara säga att vattnet har gått här...INTE!!! Skojar:-)

Men hur har jag kunnat missa dessa gummisar? Dom va ju jättesöta. Jag har dessutom letat länge efter nya gummisar men inte hittat "dom".

Jag är oxå lite smånervös här...alla säger att det kommer gå jättebra, vem vet det? AHH!
Glöm inte att gissa i bloggen!

Cecilia sa...

Åh du får hälsa petra så gott! Hoppas allting gick bra. Får hålla utkik på fodda:-) Ja nu är det jag oxå kvar...kul att du ville gissa. Verkar som majoriteten tror en pojke. Vem vet, det är det kanske oxå ;-)