måndag 2 februari 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Shettismamman! Och såklart hänger jag på!

Så här gör man:

Gå in i mappen mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Och bilden blev denna!



Och sen skulle man länka vidare....Jaaaa jag ser att det är många som redan blivit utmanade men jag tror inte att Annas Hjärtan varit med ännu ;-)

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Men det här vill jag ju testa :-)

Tusen tack för grattishälsningen :-) Christian har oxå grattat mig på FB så hälsa o tacka honom oxå!!
Hoppas ni får en fortsatt bra sista dag innan förskoletiden börjar. Kram

Anonym sa...

Va ska ni börja jobba o barnen gå på "dagis"?????? Har jag heeeelt missat!

Ah nej bara skojar..hihi ni är såååå välkomna till Åsas dagis(visst låter det fint?)
Längtar till imorron!

nea i det gula huset sa...

Söta lilla unge!!
Vilken kul utmaning! Lite lagom liksom! :)

Kram Nea

Annas hjärtan sa...

Tack för utmaningen! När är det dagisdags då? Kram!

Helen sa...

Kul utmaning det där. Gullig bild.