fredag 3 oktober 2008

Pärlor

Jag surfade mina dagliga rundor och råkade hamna hos Perlan living.
Och där fastnade jag....:-) Jag tycker bokstavstrenden som finns lite överallt just nu är så fin. Det hade gärna fått finnas lite bokstäver här hemma på mina hyllor! Ett A och ett B och ett C och ett M och L O V E hade varit helt perfekt!






Bilden med barnfossingarna är helt underbar...Den där texten har jag på en tavla jag gjort till lillan, jag bara älskar den. Man kan skicka in valfri bild till Perlan och få den med egen text! Eller kan man Photoshoppa lite själv som jag tänker göra ;-)

Alla bilder från Perlan Living

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fin texten var! Har jag missat fullständigt hos er:-S MEN så har du SÅ mkt fint o kuligt hos dig så man missar nog lite ibland..

"skorna" bara älskar jag;-)

Annas hjärtan sa...

Tjena snygging! Jag tänkte också photoshoppa lite, har du kommit på lösningen för hur man gör...? Jag är på rätt spår men har inte lyckats än, om du har tid och ork skulle jag bli jätteglad om du hörde av dig och berättade hur :-)

Tänkte även höra om det är ok att jag lånar din fina ram från inlägget om mixin? Har du fler liknande så blir jag superglad över dem.

Kram och hoppas allt är bra med dig, med mig är det sådär, ska berätta varför om några dagar. Kram!