torsdag 23 oktober 2008

Fin-fina grejer & borttappat paket

Superfina saker hos Mixin! Missa inte denna underbara webb-shop!


Bilder lånade från Mixin

Hur lessen blir man inte på Posten när de slarvar bort paket....snyft.
Min lilla vän fyllde 30 år och jag och Alicia hade valt ut den allra finaste presenten vi kunde hitta. Slog in den och skickade den! Men paketet kom bort på vägen. Sånt gör mig så lessen....jag som ville göra min lilla J glad!
Tänker jättemycket på dig och stackars, stackars M. Men jag vet att ni fixar det! KRAMIS!

3 kommentarer:

Anonym sa...

nej men vad trist att paketet kom bort i postgången, hoppas det hittas och kommer fram så småningom. :)

Annas hjärtan sa...

Hej kompis! Vilka fina saker du hittat på mixin! Allt bra med barnen? Kramkram!

Jennie sa...

:) Oh vännen, jag blev så glad av din omsorg ändå förstår du, och tänkt att d iaf verkar ordna sej!De jätteroligt att vänta på paketfånposten! Jag har varit så trött om kvällarna så jag inte ens orkat surfa, men nu e Molle iväg på återbesök o d tog hans mamma så jag o barnen sitter här inne o kikar ut på regnet.