måndag 20 oktober 2008

Helgen

I fredags var vi och fixade Benjis 1-årsfotografering! Jag bävade för att vårt lilla yrväder skulle göra livet väääldigt surt för fotografen...mutorna var nerpackade och jag hade klätt mig svalt. MEN han impade stort och vi var klara på en halvtimme! Ink syskonfotograferingen! Shit pommes frites! Sååå när vi kom hem tänkte jag fortsätta och ta lite fina foton när kidsen ändå hade jeansoutfitarna på sig....gick ju sådär...såklart. Noll respekt för mammas lilla blå kamera :-( Hos fotografen satt de som små ljus precis på rätt plats, men hemma var det show som vanligt........



Detta var det närmsta jag kom :-)

I lördags var en gammal klasskompis till mig och hälsade på med sin lilla söta Ella!
Det var ett tag sen vi sågs och det var så mysigt! Äppelkaka och bus :-)
De var så gulliga och hade med sig en liten påse till oss....med massa lyxgrejer i! Ljuvlig duschcreme, underbar handkräm, mamma-läppbalsam och Alicia fick lypsyl och nagellack. Det är ett himla tjat om "Ella-lypsyl" här hemma nu :-)
Det jag skulle komma till var att vilken vardagslyx att få sådana grejer! Precis vad en mamma behöver! Tusen tack L!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Jag bävar inför julkortet...sist tog vi över 30 foton. Och ändå har vi bara ETT barn, hur ska de bli med 2?
Hoppas på att få se foton på de söta barnen sen när de blir färdiga. Vilken fotograf va ni hos?

Ses på torsdag:-)