söndag 5 oktober 2008

Helgens bilder

I lördagskväll var vi lite barnlediga och passade på att partaja lite med goa vänner. Det blev bubbel-SPA och goda drinkar/öl :-) Jag kan inte låta bli att undra hur man kan lägga etthundratrettitusen på ett utomhus-varmvatten-SPA men när man blir hembjuden på att bubbla så tackar man givetvis JA utan att blinka!
Och när man kommer hem trött mitt i natten så kan man inte annat än att bara njuuuuta för det nästbästa återstår....Att få sova en hel natt och få lite sovmorgon. Och sen får man hem sina gullungar och kan gosa med dem igen! De har saknat mamma lika mycket som jag saknat dem ♥


Utomhustemp: +5, Vattentemp: +39


Lite pyssel här hemma har det blivit en regnig söndag.
Mamma och Isa gjorde en gammal hederlig pärlplatta :-) Myyycket pilligt men Isa är så duktig på sånt där. Hoppas hon kommer älska att pyssla så vi kan få många mysiga stunder :-)



Lite mera inredningspyssel...Här kommer skorna, Åsa *fniss*
Min mormors gamla skor har fått flytta fram och står på vår skänk!

3 kommentarer:

Cecilia sa...

MEN, vilket partymys ni haft!! Jag hade inte alls haft nåt emot att slänga (?) mig i den poolen ;-) Skönt att få sova ut hur länge man vill, det är lite lyxigt.
Fixar Isa pärlplattor?! Tjusig blev den iaf. De är så fina som underlägg till koppar m.m

Annas hjärtan sa...

Å förlåt, har inte hunnit vara in på superlänge, är uppe till ett på nätterna och syr och har utvecklat magkatarr så jag vaknar tidigt och har ont i magen. Men jäklar vad mycket jag får gjort ;-) Det får vara såhär en period nu. Hoppas allt är bra, vilket mysigt kalas ni ser ut att ha haft! Kram!

Anonym sa...

Åh där är dem fina skorna..tur dem inte var "rätt" storlek!!;-P