torsdag 3 juli 2008

Ibland har man tur....

...och idag var det min tur! Jag har turen att känna ägarna till Markylen Heminredning & Presenter och idag fick jag levererat 2 lådor med fina saker! *LYCKA* För att göra en lång historia kort så äger sambons syster med familj företaget och sambons andra syster var så supersnäll och köra hit sakerna ända från djupaste Skåne :-) Hmmm, Mia, du känner verkligen mig. Det fanns ju bara VILL-HA saker i lådorna ju! Men det brukar ju vara så med mig och Markylen :-) Underbara saker för lite pengar!



Kolla in pläden....blommig, somrig, mjuk, lapptäcke. Precis den jag hittade på Elsas Hem, fast billigare! Och en underbart charmig gammal bricka! Den är ju för fin för att användas :-D Den får nog hänga på väggen, eller stå på min kökshylla eller stå på bordet med frukt i eller.....Och äntligen en vit lykta! Jag har letat efter en sån! När man inte ska ha kryllar det av dem men nu när jag ska ha så finns det inte nånstans, ja förutom på Markylen då förstås ;-)




Lite härligt shabby-chic slitna lådor! En att ha växter i och en att ha alltmöjligt i! En fin brödkorg med fint blommönster på duken! Ett jättefint hjärta som är ett ljusfat eller en bricka eller ja den kan man ha till lite vadsomhelst. Ett hjärta kan man ha till mycket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi sa ju det var bara "vill ha"-saker i kartongerna!! då blev det inget över till mig!?! Ingen fara..kom på vad jag önskar mig av syrran m familj...ett presentkort i deras affär såklart! Kan det bli bättre?

Håll tummarna för mig i morgon för då ska Kelda upp till bedömning i Tingsryd(=tripp inom hästaffären "Börjes", Jippi!)
Kram

Cecilia sa...

Gud så snällt! Och ja, det verkar va tjusiga saker. Jag o Clara har just kommit hem från kstad efter att ha käkat mc donkan. Det bästa var dock ballongen där..
Trevlig helg!

miamamman sa...

Sååå himla roligt att sakerna passade damen. När man står där och "bara får välja 2 lådor" typ så får man ångest, det är ju så mycket jag vill att du ska se - nätet ger ingen rättvisa ! Ni MÅSTE komma ner och hälsa på i butiken... Köket syns lite i bakgrunden, ska bli kul att komma och se det lajv ! Alicia verkar ju kunna äta trots allt, man tappade ju tron lite på det när vi var på Cypern, ett par pommes sen var hon mätt !!! Ha det gott i sommarvärmen, i morron blir det Cykelfest i Hofterup, brrrr....
Kram Mia