lördag 12 juli 2008

Pimpad tallrikshylla

Senaste målarobjektet är en hylla som ska sitta på väggen i köket! (På bilden nedan ligger den på golvet :-) Originalfärgen var i furu men idag gick jag loss med penseln och den blev...surprise....VIT! Det är egentligen en tallrikshylla (som kommer från en loppis nere på Österlen, tack Nea!) men hos mig ska det få stå lite favvo-kokböcker istället tänkte jag. Och lite annat tingeltangel förstås :-)



Lilla Blanka har en jättefin tallrikshylla tycker jag:



Eller man kanske ska ha en i något av barnrummen med massa nallar och böcker i :-)
Blir nog till att hålla utkik efter en till på alla loppisar i sommar :-)




Bild från BlåElefant

2 kommentarer:

Cecilia sa...

En tallrikshylla ska ju definitivt inhandlas här oxå!!! Vitt är vackert!

nea i det gula huset sa...

Tjusigt tjusigt!!

Vilken tur att jag hittade den där hyllan! :)

Kram kram