söndag 27 juli 2008

Världens bästa poolkalas

Idag var vi på världens bästa poolkalas! Tyckte Alicia i alla fall!
Hennes kompis fyllde 3 år. I trädgården hade de blåst upp en stor grön hoppborg! Det var bättre än bästa studsmattan :-) Sen badades det i poolen, käkades korv och Nemo-tårta! Det var en riktigt varm dag här, 34 grader i skuggan hade vi, så poolen var perfekt! Och när vi gick hem....då fick Isa en gottepåse med sig! *total lycka*



Kolla in vilken hoppborg! Den var STOR!



Isa åker båten! "Badvakten" hjälper till ;-)



Fyra söta flickor på en rad!



Födelsedagsbarnet!

När vi kom hem från poolkalaset så mötte vi upp pappa som kom hem från jobbet, och nu har vi F Y R A veckors semester allihopa! Det firade vi med ett glas ISKALLT vitt vin :-) Helt ok i värmen!

Dagens mål: Jogga 5 km

Vilken flitig bloggerska jag var idag då!

2 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Hej du!

Ursäkta om jag var disträ i telefonen häromdagen. Det var kanske lite för mkt för vad jag skulle klara av..! ;)

Vad fint det blev med kaklet. Tycker du ska vara jättenöjd. Jag känner mig lite nöjd jag oxå eftersom det var ett sånt kakel jag föreslog från början som du ratade. Jag vet att du oxå gillade det och att färgen inte var den rätta från början.

Vilket poolkalas! Det låter som ett riktigt lyxparty. Det kommer bli svårt att klå, särkillt i december! Hi hi..
Det ser ut att ha varit både kul och mysigt!

Ha det gott!
Kram Nea

Cecilia sa...

Vilka mysiga och roliga dagar ni haft! Ett sånt poolparty blir nog svårslaget. Nästan så man önskar att man var barn igen ;-)