torsdag 10 juli 2008

SATC

Igårkväll var jag och girlisarna ("Lisa" och "Samantha" *LOL*) och såg nya Sex And The City-filmen!
Som vi skrattade och grät! Filmen är fylld av skratt, fniss, tårar, vänskap och eftertanke, jag tror inte den lämnar en enda tjej oberörd! Jag ville aldrig att filmen skulle ta slut......Det är en lång film, två timmar och 24 minuter. Men den håller hela vägen, och efteråt är man......LYCKLIG!
Repliker från filmen dyker upp i huvudet lite nu och då och man får sig ett gott skratt i efterhand åxå :-)




Och nu skulle jag gärna vilja ha en egen "Shoe Box" :-)

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Visst var den skitbra! Den bästa jag sett på länge!!!! Tack för igår förresten :-)

Anonym sa...

Hej
ja man skrattar fortfarande åt replikerna som sas i filmen...
Följde inte serien men filmen var kanon! Så nu får jag väl gå på serien istället;-P

Annas hjärtan sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft, jag har verkligen BARA hört positivt om filmen, men kan inte säga att jag fastnat stenhårt för serien på tv, är det ändå lönt att gå och se den tror du?

Allt bra? Kramkram!