söndag 16 augusti 2009

All good things come to an end....

Just nu sitter jag och bloggar och har världens bästa ljud i bakgrunden....mina barn som leker i trädgården! Härligt!
Denna helgen har försvunnit med ett extra snabbt svisch tycker jag. Och imorgon är det vardag igen! Efter sex veckors semester är det dax för dagislämnning och jobb. Lite ångest har jag nog men samtidigt är det härligt med höst! = tända ljus, myspys och en massa födelsedagar!

Heeela helgen har pappa C jobbat men innan dess så hann vi med en grillning hos familjen Sandberg, väldans najsigt och gott!
Barnen har varit hos farmor och farfar en stund, väääldigt efterlängtat av Alicia som så gärna vill sova över själv hos farmor o farfar (det passar aldrig riktigt, antingen har vi fullt upp eller farmor o farfar!)
Och idag har jag Lisa och alla kidsen gjutit betong igen! Vilket kaos och SÅ roligt det är! Synd bara att vi hade för lite betong, men med en massa egna hittepå så ordnade vi nog det i alla fall *fniss*. Det blev löv, hjärtan, spets och rosor! Låter väl som en bra mix?! Hoppas det blev lyckat, det ska nu bränna och vattnas i sådär två dygn....Och jag går och kikar mest hela tiden, det är så spännande!









3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag håller med, det är blandade känslor när semestern är slut..vill ha mer ledigt men samtidigt ÄR det mysigt m höst..

Ska bli kul o träffa barnen på dagis igen. Dock ledig månd-tisd. Tindra börjar ju skolan i morgon,-)

HUSnrNIO sa...

Ser verkligen härligt kreativt ut på bilden:D Ska bli spännande att se vad det blev av kaoset:)

Elin - Ett hus till oss sa...

Vilken underbar bloggmiljö :)

Ha en härlig kväll!