söndag 30 november 2008

Julstök

Vår helg har varit lugn och skön, julstök och lussebak!

Dagens pyssel blev en liten krans av mossa och röda pärlor! Den blev så liten o söt så den fick hänga på min spegel. Ärligt talat så blev den mindre än jag tänkt ha ha, jag får göra flera sen!

Imorronkväll är det lussefika med tjejerna! Malin har lovat hög mysfaktor med klädd julgran! Inte illa! Och lite julklappar brukar det åxå bli, det gör inget alls om lottningen gör så att jag får min egen :-) Man kan aaaaldrig få för många hjärtan ;-)


Syns min pyttelilla krans? På spegeln. Min fina lilla födelsedagspresent syns iallafall, min älskade Stilla-natt-ängel!
Och sen är det Alicia i lussebaket!

3 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Hej du!

Ringde dig innan! Provar igen!!

Tycker att din lilla krans är jättefin. Allt behöver inte vara jättestort!
Vad söt hon är där hon står och bakar (ja, annars oxå givetvis!). Blev era bullar goda? Vi bakade i fredags och efter ett nytt recept. Gillade inte dom. Blev torra! :(
Dom kommer säkert att gå ner iaf misstänker jag! :)

Ha det så mysigt på tjejfikan!
Ha en bra dag!
Kram nea

Cecilia sa...

Men du ska ju inte avslöja din julklapp kära du!! :-)
Era små tjejfikor låter så himla mysiga, tur man hinner träffa sina vänner då o då annars hade jag blivit galen!
Din lilla krans syns visst även om den var liten.
Du..jag ska prova digiscrappa ett julkort. Jag behöver ju lite attiraljer till så det inte blir för stelt. Var hittar jag små bilder på tomteluvor, granar, kulor...eller dom finns i photoshop? Är helt lost :-(

Anonym sa...

åh vad mysigt det såg ut med A mitt i bullbaket. Får se om vi bakar i år. Vis av skadorna jag fick vid förra årets julbak är jag liiite skeptisk;-P men kanske övervinner det o sätter igång jag med..krama ungarnafrån mig...ser framemot att träffas snart...