torsdag 6 november 2008

2009

....detta måste väl vara en av de bättre almanackorna? Jag är helt beroende av en almanacka i handväskan, framförallt när man nu snart ska börja jobba igen efter föräldraledigheten... Vad piffigt med lite egen text på framsidan! Blir man lite extra glad varje gång man drar fram den ju :-) SÅ synd att jag redan shoppat nästa års almanacka :-(


Dessa finns hos Personliga Almanackor

Idag har vi haft två små kompisar på besök, lek och bus med Tyra och Valter!
Sen kom Linnéa förbi med lite saker jag skickebudat med och som hon var så gullig att köpa till mig! Nu ska här textas plankor :-)
Vi hann också med att gå på Kyrkis (Alicia), låna böcker på bibblan, sätta upp fler gardiner och ta en fika med mormor och morfar! Just det, vi hann också köpa en ny cykelhjälm! Jag har aldrig förr så gladeligen köpt en ny cykelhjälm. Jag är SJÄLAglad att det var hjälmen som sprack så illa att en stor bit lossnade. För det räddade min lilla tjejs huvud. Alicia och pappa gungade och plötsligt slår Alicia i backen. Hjälmen går i 2 delar och Alicia skrapar ryggen. Kan tilläggas att Alicia aldrig gungar eller leker med hjälmen på. Men just denna dagen gjorde hon det!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Usch vilken otäck historia!!! Tur att hon inte skadade sig mer än ryggskrap.
Var köpte ni cykelhjälmen som sprack? Och den nya?

Jag ska faktiskt beställa den kalendern, tror jag för jag behöver en ny efter nyår.
Trevlig helg!

Cecilia sa...

Hejsan! Jo tack vi mår bara bra och jag hoppas ni gör detsamma. Har tänkt att bjuda hem er snart men försöker bara hitta en lämplig em.
Har nu bokat den 14 dec. Det händer massor i dec tycker jag. Även allt man ska pyssla och förbereda inför julen :-)

Hur vattenstämplar jag bilderna? I photoshop??
Ha det kalas! Kram