måndag 10 november 2008

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Shettismamman, och utmaningar gillar jag så SHOOT:

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

♥ Jag har en konstig fobi för fötter, hatar allas utom mina barns....(som tur är!)

♥ Ett av mina absolut bästa och älskade gosedjur var en ful hund som hette Klottrik

♥ Jag älskar att lukta i nya böcker, får jag en ny bok i mina händer så....sniff sniff direkt :-)

♥ Jag har flyttat 12 ggr

♥ Samlar på minnen, fula saker som jag tror kan bli vackra med lite färg, klistermärken (att scrappa med), foton, fina citat/ord (samlade i word-fil)och mina barns bebiskläder :-)

♥ Är kusin med en fd känd landslagsspelare i fotboll

♥ Är en konstig vanemänniska som i olika perioder kan äta halvt ihjäl mig på en viss sak. Detta började med graviditet nr 1. Sen har det aldrig slutat! Det har rullat på med tex julmust, sötmandel, popcorn, Pepsi Max, mandariner. Alltså inte dessa saker på en gång utan BARA en av sakerna :-) Just nu (sen semestern på Cypern)är det tomatsallad (tomater, basilika, olivolja, flingsalt och mozzarella) Och då kunde jag inte ens känna lukten av en tomat innan semestern på Cypern. Gaaah??!

OK, jag passar vidare och utmanar Nea i det gula huset och ClarasMamma och Annas Hjärtan

1 kommentar:

nea i det gula huset sa...

Jaha..utmaning! Då får jag ta mig an den under dagen här! :)

Tänkte göra lite varm choklad och lite mackor om en stund och ta med mig min lilla dotter ut i skogen!

Förresten..jag måste få hjälp med dom där typsnitten. Fattar ju verkligen inte hur jag ska göra! Hjälp!!

Kram kram