lördag 30 augusti 2008

♥-bloggar

Alltid kul att få uppskattning, tänk det finns faktiskt några, närmast sörjande :-), som läser vad som händer hemma hos oss.
Denna utmärkelsen fick jag häromdagen och det var ju väldans najsigt!



Det finns så många fina bloggar, de som ligger mig närmast runt hjärtat är
Annas Hjärtan, min lilla bloggvän som är superduktig på inredning, tvåbarnsmorsa och som verkar vara en sån där person man bara inte kan låta bli att gilla!
Det är alltid lika mysigt att kika in hos faster (barnens alltså) Shettismamman och titta på livet på landet och söta hästar :-)
Den andra fastern (fortfarande barnens faster) Miamamman skriver helt underbara berättelser, så den bloggen lämnar man alltid med ett leende på läpparna :-)
Sen är det väldigt spännande att följa Claramamman (och Mini!), men den bloggen ligger bakom lösen.

Sååå dessa bloggar får ett hjärta av mig!

2 kommentarer:

miamamman sa...

Så roligt med uppskattning och tack själv för dom värmande orden... Vad han blir stor Benji, måste se honom nu, snart kör han moppe och smygröker i buskarna !!!! Nåja... så illa är det inte! MEN, men - vi ses snart hos er i alla fall !
Kramisar "fastern"

Annas hjärtan sa...

Å, tack! Vad glad jag blir :-) gulle du *s* Hoppas allt är bra, stora kramar!