fredag 15 augusti 2008

Tingeltangel



Är det bara jag som tröttnar jättesnabbt på allt tingeltangel man har hemma? Jag behöver förnya mig OFTA! Ibland räcker det med att sakerna byter plats, ibland måste det till mer drastiska saker....som att sprayflaskan åker fram! Senast var det ett gammalt IKEA-bambu-fat som fick sig en omgång under sprayflaskan! Blev mycket fräschare! Försöker bevara sommaren så länge det går, så på mitt "nya" fat la jag lite sommarblommor :-) Och lite blommor fick flyta omkring i min mormors gamla vackra skål! Så enkelt men så fint!

Powerwalk 70 min

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Hrm..jag som nyss slängde ett sånt bambufat. Varför gjord ejag det?
Jag tänkte faktiskt hinna med en snabb runda på loppisen imorgon. Bröllopet börjar ju inte förrän kl 17.15..konstig tid. Men men..
Jättekul med er tradition ju. Tjejfester är underbara...äta gott, umgås, snacka skit, dricka vin (dom som nu kan det)...
Ska du på loppisen förresten? Den börjar KLOCKAN 11, det har jag kollat upp denna gång :-)

Helen sa...

För en minut sen satt jag och funderade på allt kraffs och just "tingel tangel" som finns i bokhyllan i vardagsrummet. Beslutade mig dock för en röjjning/omorganisering till veckan istället för just nu. Var trevligare att surfa runt...