söndag 24 augusti 2008

Mig och jag

På tisdag är det dax för höstens första Meandi party! Jag är helt galet förälskad i barnkläder och just Meandi är helt underbara. Åh vad jag längtar!
Sen är det ju inte jättebilliga kläder det där så man får räkna med att gå halvt ruinerad därifrån, men alldeles varm i mammahjärtat.....Extra roligt att äntligen få handla deras kill-kläder! De är så tuffa!
Här kommer mina favoriter i höstkollektionen! Luuuugn sambon, ska inte handla allt det där....kanske....tror jag...nope.



Bilder lånade från Meandi

3 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Vad trevligt med lite party! Hur gick det med ditt party du hade förra veckan? Var där ngt roligt?

Vilken ball annons du visar i ditt förra inlägg. Den gör en helt klart på gott humör!! Flinar brett när jag läser den!

Ha det gott!
Kram Nea

miamamman sa...

Tycker också Me and I-kläderna är superfina, men tyvärr är den tiden förbi för våra... dom VÄGRAR fullständigt att ha dom på sig, jag tvingar dom att använda det vi har men .... inget mer blir köpt tyvärr ! Töserna börjar bli stora och mamma får inte bestämma längre, så njut så länge det går !
Kramisar

Cecilia sa...

Jaaa vad kul det ska bli!! Jag längtar oxå så mycket! Lite kul att träffa Lisa oxå eftersom jag inte sett henne på länge nu.

Jag undrar hur det ska gå med vattenborrningen här...idag har Max köpt rör eller nåt (?)

Hör av mig imorgon!