torsdag 28 augusti 2008

Fönstershopping

Idag är det lugna gatan här hemma, eller det är nu ikväll i alla fall. Mammi är däckad i soffan med skallabang, för fjärde kvällen i rad...suck.

Idag kom Ville och Gullan och lekte med oss, det var väldans skoj tyckte nog alla inblandade :-) Vi käkade skrabelucker och vände upp och ner på Alicias rum i korta drag :-D Tror att mammorna hann få i sig 2 koppar kaffe vardera åxå *fniss*

Blocket är nog min bästa vän just nu, där säljs grejer på löpande band. Är ganska nöjd med att ha sålt av vår syskonvagn som stod och tog VÄLDIGT stor plats på terassen. Fick lika mycket för den nu som när vi köpte den. Snacka om bra andrahandsvärde ;-) Lite sorgligt ändå, så mycket kul vi haft i den vagnen. Nu är lilleman inte liten längre, nu ska han snart få uppgraderat till sulky. Och han fyller faktiskt 11 månader imorgon!

Det blev lite fönstershopping ikväll, kan ju inte hålla tassarna borta... hittade helt underbara saker hos bloggerskan som har butik Unik!
Kolla in sakerna här nere, ÅHHH VILL HA! Jag var väldigt nära att klicka hem lite saker där kan jag säga!

3 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Är det nu du din stackare som har fått huvudvärk?! Tråkigt värre. Men jag har oxå haft ont i över en vecka nu och tydligen en del på jobbet som oxå haft ont!

Verkligen fina saker du hittar när du snurrar rundor på bloggarna!

Du har en utmärkelse hos mig att hämta!

Kram Nea

miamamman sa...

Har ni redan använt vagnen färdigt, den hade vi som "rullande dubbelsäng" ganska länge - perfekt när man gick hem om kvällarna... Men, som du skriver - dom växer snabbt och platsen är begränsad i dom ! Nu får man leda en cykel med ett trött,halvsovande barn på hem.. så allt har sina för- och nackdelar!
Vad fina saker du hittar, jag är urdålig på sådant!
Ses snart...

Annas hjärtan sa...

Vilken fin hemsida! Jag gjorde faktiskt en liten beställning, tihi. Massa kramar till söta du!