måndag 18 augusti 2008

Recycling :-)

En liten bortglömd ljusstake som blivit recyclad = målad vit :-)
Hmmm såg nu att den inte syns så bra på bilden...Den smälter nästan in i väggen ju! Ser såklart MYCKET bättre ut i verkligheten! Men ialla fall så finns den där bakom "Plättarna i luften" :-D

Tja vad sägs om lite före/efter?!

Före:



Efter:





Den där tavlan på väggen finns det någon någonstans på det stora Internet som gjort liknande och som jag lånat ideén av :-) Kunde inte låta bli att låna de fina orden....så vackra. Kommer inte ihåg vem eller var....Nu lär jag väl bli stämd på kuppen ;-)

2 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Ååå en sån där ljusstake är jag också jättesugen på, var har du hittat din? Vad fina sängborden blev! Kram!

Linda -Galleri Palla sa...

Hej! Såg ditt kök hos Helena oc hsäger bara wow, så fint det blev!

Nu blir jag lite stirrig, för jag bor också i nordöstra Skåne och har lämnat in en sån ljusstake till loppis (RK kanske det var) för ett bra tag sen. Tänk om det var den? Vilket sammanträffande ;)