onsdag 13 augusti 2008

Köket före/efter

Nu när det börjar bli klart i vårt kök tänkte jag att det kunde vara spännande att se hur det såg ut innan vår renovering! Vårt gamla Marbodahl-kök som finns hos en liten trevlig gubbe på Österlen. Tänk att det verkligen går att sälja gamla kök på Blocket?! Jag får rysningar i hela kroppen när jag ser denna gamla bilden. Tänk att vi stod ut i nästan T R E år i denna furu-orgie.....Nu har jag nästan förträngt hur jobbigt det är att renovera ett kök. Att vara utan vatten, spis och detta kaos varje gång man behövde lite mellis...
Så håll till godo :-)

Före:


Efter:

6 kommentarer:

Cecilia sa...

Det är ju nästan inte sant vilken enorm skillnad det blev! Jag berättade för mamma om ert kök och hon sa "ja, är det Martina, så kan jag nog tänka mig att det blev jättefint". Hon känner ju inte dig, men kände det lixom på sig!
Nu är vi precis hemkomna efter en liten lekstund på Claras dagis. dags att fixa lunch - köttbullar och mackisar. fattar inte varför jag satte mig här denna korta stund när jag är VRÅÅLHUNGRIG..
Vi får prata om Isas nappar..tror jag har ett tips på vägen iaf!
Ha en bra dag i solen!
Kram!

Anonym sa...

Det har verjkigen blivit SUPERFINT! Måste hitta tid o kika inom o se det "live"

miamamman sa...

Det har verkligen blivit fint i köket, många bäckar små så är man snart i hamn... (kom på det alldeles själv, ganska sant eller hur)...Ser så fräscht och fint ut där, skönt att bli av med det gamla - det kanske rent av hamnat på kökshimlavalvet, vem vet !!!

Helen sa...

Fint och extra kul att kunna ta del av den enorma skillnaden. Förstår att du njuter.

Annas hjärtan sa...

Jag blir helt mållös! Å vad fint det blev!!! Ojojoj. Njut - varenda gång du ser köket!! Kramar!

Moodboardwithflowers sa...

VILKET LYFT!!!!! Underbart! Välkommen in till mig och tävla om fina handdukar f¨rån HIMLA