lördag 21 juni 2008

Coolaste tröjan....


...tycker mamma i alla fall!

4 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Vilken fin tröja han har..lillkillen! Mathilda har oxå en sån..två stycken faktiskt!

Hade ni en bra midsommar?

Tycker att det låter som en bra ide att ha glasskiva istället för kakel..det är jättesnyggt! Köket blir så fint!!

Den där tygvaxduken jag har stöter inte bort all vätska men den är ju definitivt skönare att sitta på än vanlig vaxduk. Sen går den ju att tvätta i maskin! Torkar man bort kladdet nästan direkt kommer det säkert att funka!!

Idag ska jag förarbeta vidare i vårt sovrum. Håller på och spacklar den fula sättningen vi hade i hörnan + en massa skruvhål!

Ha det gott!
Kram

Jennie sa...

Oh! Grattis Lillkillen!! Ser fram emot att snart träffas!! Kramisar :)

Annas hjärtan sa...

Hej! Å, vad coolt med glas, det har jag helt missat! Innebär det att man kan råka stöta emot med stekpannan utan att det går sönder eller? Jag tänkte annars om man kunde måla med nån kraftig färg, typ båtfärg eller våtrumsfärg eller nåt? Fast det är väl opraktiskt att hålla rent i sponten...?

Jag tänkte på det där mailet jag skickade till dig igår, jag hoppas att du inte missuppfattade delar av vad jag skrev, kände efteråt att jag uttryckt mig otydligt ;-)
Om du inte förstår vad jag menar så förklarar jag sen *s*

I morgon ska jag försöka måla trappen när T är på dagis, håll tummarna för att Pip tycker att det är en bra idé!

Jag läste i ett tidigare inlägg här i din gb om vaxduk, gissar på att det är på en kökssoffa eller liknande och vill bara nämna att vi har vanligt tyg på vår - och vi har alltid icas våtservetter hemma - de tar nämligen bort ALLT! Igår när jag skulle mata Philip med morotspuré så kladdade jag, men det gick bort trots att klädseln är vit och beige.

Nattkram!

Cecilia sa...

Jattecool troja, sager vi har fran utlandet!
KRAM Cec