tisdag 17 juni 2008

Lite köks-snack och lite VILL HA!

Senaste nytt i köket är att rörmokaren nu fixat vatten till oss, snickaren snajdat till lite dekorlister, passbitar, borrat hål för spotlights och att kyl och frys nu äntligen står på sina platser i köket igen. Sambon har slitit med lådor, luckor, diskmaskin. Tycker riktigt synd om honom, han fick gå upp redan klockan 12 idag (efter att jobbat natten) för att rör-killen kom då. Sen har han slitit HELA dagen med köket. 21:15 nu ikväll slet vi med att få på kyl och frys på "Waterguards"/plastunderlägg. Dvs underlägg som fångar upp vatten vid ev vattenläcka. SHIT vad tungt och svårt det var. I varje fall var vi klara med det 21:15 och 21:20 sätter han sig och åker ner till jobbet för att jobba en natt till. Han är en riktig hjälte som lägger sin själ i vårt stora projekt ♥
Jag har ingen intressant bild att visa på köket idag.....Kommer senare i veckan!

Jag har hittat en ny favvo butik på nätet Elsas hem, här skulle jag kunna lägga mycket pengar...Så söta och fina saker jag hittade! Titta!



Kudde med hjärta (förstås!) och pläd till vår kökssoffa!
Köks-måttskedar som hjärtan! Hur sött är inte detta då?
I flaskan finns doftstenar! Spännande!
Vår blivande blommiga köksradio?
Ugnsformar som hjärtan ♥

Jag har hittat världens allra allra sötaste skor!
Kan bara inte låta bli att lägga in en bild på dessa!



Alla bilder från Elsas hem

1 kommentar:

Annas hjärtan sa...

Hjälpans vilka söta skor! Och vilka fina formar, jag gillar ju som bekant också hjärtan. Har jag berättat att T är född på alla hjärtans dag? Kan du tänka dig min lycka?! Pip är ju född den 20/2, så vi missade det med mindre än en vecka, men det kan ju vara kul med varsin födelsedag! Kram!