måndag 23 juni 2008

Köket del X & lite annat :-)

Idag har vi fått upp lite beslag på lådorna! Blev precis så bra som jag tänkt mig! Imorn ska knoppsen på alla luckor upp och köksbordet ska hämtas hem! Det är så mycket småjobb kvar som lixom hänger ihop med vartannat så vi står lite och stampar känns det som. Ett IKEA besök så fort som möjligt ska nog få fart på vårt jobb igen :-) Sen är det golv och tak lister som ska väljas och inhandlas. Jag har tänkt mig mörka lister, samma nyans som golv o bänkskiva helst :-)



Här hemma har det varit värsta målarverkstan idag! Jag målar köksmöbler för glatta livet :-) Stolarna var lite nötta och kanske lite för mycket gråbrutna i vita färgen så idag har de blivt "Soft Beige". Och innan dess har de blivit rejält slipade PHEW!
Men grannt blev det!

2 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Ohh vad fint det blir!!
Stolen ser jättefin ut! Du jobbar och sliter och är så duktig!

kram

Helen sa...

Vad fina stolarna blir!