torsdag 19 juni 2008

Lille Keso

Nu ikväll var vi och hälsade på sambons syster med familj som fått föl! En liten Keso! Helt underbart söt såklart! Han skuttade omkring i hagen och var ullig och gullig :-) Benjamin som typ aldrig är rädd för något valde att tycka att hästar är väldigt läskiga. GALLSKRIK. Isa som pratat om dessa hästar och föl hela veckan tyckte att gunga var mycket roligare än att få rida. Det blir inte alltid som man tänkt! Men så kul att se pållarna! Kasebackens stuteri och alla pållarna finns här. Tack för fikat och tusen, tusen tack för köksbordet! :-D Det visade sig att ett köksbord blivit över och skulle skänkas till loppis. Ett helt perfekt, snyggt och helt underbart köksbord! Detta kunde ju inte jag motstå såklart :-) Nu slipper jag slipa och olja mitt Blocket-fynd! Helt plötsligt vimlar det av köksbord här hemma :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilken fin bild du fick på mina pållar! Trist lilleman blev så rädd men tror bara det var en engångsgrej att bli rädd;-D ju mer kontakt m mina pållar desto bättre blir det! Snart hoppar han runt m pållan här hemma så du sätter kaffet i halsen, hihi!När jag släppt ner dem på bete igen ikväll red tom Felix en yttepytterunda!!! KUL! Ha en skön midsommar!