söndag 18 maj 2008

Filmstrip (till Annas hjärtan)

Till Annas Hjärtan: Så här ser den ut!

2 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Hej igen! Å, din filmstrip var ju jättefin, du får gärna maila över den till mig! blom.botheim@gmail.com

Jag var inne på Me & I's hemsida nyss bara för att dubbelkolla, men det var som jag hade för mig, tunikan var slut i Thildas storlek... Typiskt!!

Jag är som sagt jättenöjd med kameran, hade bara en liten förut och den hade så himla dålig blixt så de flesta kort blev gryniga, inte alls skoj!

Nu ska jag sätta mig och fylla i papper till fk, inte skoj men ett måste, vår dator krånglar och av nån anledning funkar inte e-legitimation. Suck.

Godnattkram!

MammasRussin sa...

Filmstrip finns nu i din inbox!
Attans att tunikan är slut, klart Thilda ska ha en sån...
Kolla här: http://www.tradera.com/me_and_i_moln_tunika_stl_98_104-auktion-65171010

Lycka till med e-leget...är inte avundsjuk!!

KRAMIS