fredag 23 maj 2008

Saker aj lajk :-)

Kunde inte låta bli att surfa in på Favoritsaker och hittade en massa som jag skulle vilja ha!
Titta bara....


♥ En söt liten midsommarstång att ha på bordet om sisådär en månad!
♥ Har någon missat att jag ÄLSKAR molnmönster? Ääälskar Gunilla Axéns molnsängkläder, tänk att få sussa på den?
♥ Årets picknick-kylväska
♥ Underbara förvaringsburkar...kan man få nog av dem?
♥ Isglass-pinnar. Måste bara testa en sak jag kommit på. Att frysa in Kiviks lättsockrade jordbubbskräm i såna här isglass-former. Det måste väl bli sommarens godaste isglass? Och inte alldeles för mycket socker....

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Nä...jag har iallafall inte missat din favvo...svårt att motstå molnsakerna ju!!

Annas hjärtan sa...

Hej!!

Sorry att jag inte skrev nåt igår, men jag och maken var i Barkarby på supershopping :-) De har bland annat en Pop outlet så jag hittade en hel del faktiskt, ska lägga ut bilder sen!

Hihi, vi är som sagt rätt lika, Thilda har en sån där molnkudde, jag håller på att bädda rent i hennes säng nu och då ska det örngottet bäddas i. Bild kommer :-)

*skrattar* - har du sett hur vårt kök ser ut? Visserligen en annan tillverkare, Marbodal, men luckorna är precis lika som Ikeas Lidingö. Sök på "kryss" eller "köket" i min blogg så får du se!

Jag ammar inte, tack och lov, med både Thilda och Philip har jag pumpat ur mjölk och gett på flaska, men jag har slutat med det nu, Pip ratade min mjölk (!) så det föll sig naturligt att ge tillägg. Det är så skönt att bli lite mer fri tycker jag. Även om jag älskar att vara hemma med barnen så tycker jag att det är bökigt att vara själv med dem på kvällarna. Men nu har jag fått in lite mer rutin på Philip, han vill lägga sig vid åtta eller däromkring och sen kan jag ägna mig åt Thilda och hennes läggning. När hon sover på dagarna (sover din dotter förresten?) så kan hon vara vaken precis hur länge som helst på kvällarna, så vi står i nån sorts mellanland om att låta henne vara uppe eller sova. Just nu sover hon, trots att det är tidigt, vi var ute och gick och hon knoppade i vagnen.
Sover er lillkille hela nätter? Pip sov från åtta igår kväll, sen väckte jag honom elva och gav penicillin och käk, och sen somnade han om till halv åtta i morse. Åååå så skönt!!

Jo, jag vet hur det är när man håller på med saker hemma, då får allt annat stå åt sidan. tur att man kan nätshoppa, haha.

Annas hjärtan sa...

Råkade skicka iväg inlägget innan det var klart. Kram på dig!