onsdag 21 maj 2008

Nu finns det ingen återvändo

Vårt 80-talskök a´la Bastu-look är på väg väck! Gärna så långt bort som möjligt från vårt hus, tack :-) Jag har väntat länge på detta Halleluja moment :-D Nästan alla överskåp är nermonterade och nästan allt kakel! Och det går väääldigt snabbt när vi har en sån bra liten hjälpreda som gärna hjälper! Alicia burrar med sin borr och borrar när pappa behöver hjälp. Självklart har hon likadant snickarbälte som pappa :-)
Sen att mamma håller på att få psykbryt över att ha alla köksgrejer i tvättstugan i backar och påsar det får vi väl leva med några veckor...

2 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Hej kompis!

Tack för alla mail, verkligen jättefina saker! Ska titta närmre på dem nån dag när jag inte är så trött! Just nu är jag lite putt på min karl som kommer hem från ett företagsjippo och meddelar att om drygt en vecka är det personalfest igen. usch vad man blir less!

Bor ni ute på landet? Tänkte på att du skrev att det var långt till lindex, och det finns ju "överallt"
I den här stan har vi två, men jag besöker oftast bara den ena.

Vad kul med renovering i köket, ser ut att bli fint! Vad ska ni ha för luckor?

Kramkram!

Cecilia sa...

haha..förlåt att jag skrattar, men du skrev så roligt med psykbrotten. Har ni nån som ska renovera till er eller ska ni göra det själva?
Nu börjar de dra ihop sig...resfeber?
KRAM